reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Demeš

Matej Demeš

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem finančným trhom, investíciám a podieľam sa na budovaní digitálnej burzy. S rastúcim návalom informácií, e-mailov a častou komunikáciou na komunikačných platformách a sociálnych sieťach som začal pociťovať, že začínam nestíhať, byť menej produktívny a zorganizovaný. Tlačil som pred sebou čoraz viac rozrobených a nedotiahnutých úloh, preskakoval z jednej na druhú, stále ma niečo vyrušovalo. Začal som hľadať riešenie a našiel som ho. Je ním koncept digitálneho detoxu a digitálneho minimalizmu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Prečo by ste mali dodržiavať bezpečnú vzdialenosť aj v posteli

Matej Demeš

Prečo by ste mali dodržiavať bezpečnú vzdialenosť aj v posteli

Koronavírus spôsobil, že ľudia chtiac či nechtiac začali dbať na dodržiavanie bezpečnej vzdialenosti medzi sebou. Málokto si však uvedomuje, že držať od tela by sme si mali aj niečo iné a to dlhodobo, nielen počas epidémie.

  • 23. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu